پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون موسسه نیکوکاری رادمان مستقر در سالن غدیر اداره ورزش و جوانان از فردا (۲۴ شهریور ۱۴۰۰) در دزفول

رئیس مرکز بهداشت دزفول از راه افتتاح و بهره برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ موسسه نیکوکاری رادمان مستقر در سالن غدیر اداره ورزش و جوانان در روز چهارشنبه (۲۴ شهریور ۱۴۰۰) با حضور مسئولین شهرستانی خبر داد.

دکتر شفیعی نیا از زحمات رئیس ادراه ورزش و جوانان و همچنین هیئت امنای موسسه نیکوکاری رادمان به ترتیب در امر واگذاری سالن (اداره‌ ورزش و جوانان) و راه اندازی، تجهیز و پشتیبانی این مرکز (موسسه نیکوکاری رادمان) قدردانی کردند. این مرکز در انتهای خیابان انقلاب، پس از بلوار شاه خراسان جنب پارک نسترن واقع شده و در دو شیفت صبح (۸ الی ۱۳) و عصر (۱۵ الی ۱۹) آماده تزریق واکسن نوبت اول به واجدین شرایط دریافت واکسن می باشد.

دکتر شفیعی نیا همچنین ذکر این نکته لازم دانستند که در راه اندازی مرکز واکسیناسیون واقع در حسینیه ثارالله مسئولین این حسینیه، گروه جهادی دست های آسمانی، بسیج مسجد شهید توتونچی، مسجد نجفیه . دانشگاه صنعتی جندی شاپور مشارکت داشتند که بدین وسیله از این عزیزان نیز تقدیر می شود.

اخبار مرتبط