پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پیام تسلیت معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی در گذشت جهادگر و ذاکر اباعبدالله حسین (ع) محمد حسن مقدسیان

جهادگر خستگی ناپذیر و مداح و شیفته اهل بیت علیهم السلام دار فانی را وداع گفت

به گزارش دزمهراب متن پیام دکتر مجید بذرافکن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا
درگذشت غمبار برادر شیخ محمد حسن مقدسیان، داغ تلخ و سختی را بر دل خانواده و دوستانش نهاد. تسلیم جان به جان آفرین در سفر آسمانی کربلاییش تحمل این مصیبت را آسان تر کرده است.

از سوی دیگر تقدیر شریف ایشان در پیوستن به قافله کربلائیان در روز شهادت امام رضا علیه السلام بیان‌گر عمق اتصال باطنی و دل‌سپردگی اش به حضرات معصومین علیهم السلام داشت.
حضور خالصانه و مجاهدانه این جوان طلبه در عرصه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی از سیل و زلزله تا زندان‌ها، مساجد و برنامه‌های مختلف فرهنگی، برآمده از تربیت اسلامی و انقلابی خانوادگی ایشان است.

از صمیم قلب درگذشت محمدحسن عزیز را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌کنم و برای برادر کربلایی خود، همنشینی با سیدالشهداء و اصحاب باوفایش را از خدا مسئلت دارم.

تکریم و تداوم راه طلبه مجاهدی که در مسیر کار فرهنگی و اجتماعی انقلابی، روحش را بر جسمش غالب کرده بود، برای همه همسنگران داغدارش واجب و ضروری است.

مجید بذرافکن
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اخبار مرتبط