پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تور آبی در رودخانه ی دز چهار مفقود و 2 کشته بر جای گذاشت+عکس و اسامی

به گزارش دزمهراب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول دکتر مهرداد کلانتریان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:عصر پنجشنبه 29تیرماه ساعت 18 بعد از تماس مردم با مرکز ارتباطات اورژانس 115دزفول مبنی بر غرق شدن تعدادی گردشگر در قالب یک تور آبی که در بخش صعب العبور رودخانه ی دز در حال شنا بودند بلافاصله 7 دستگاه آمبولانس به نزدیکترین موقعیت ها در کمپ نجات پارک دولت و کمپ تال خانی اعزام شدند.

وی افزود: 19 نفر از گردشگران شهر اهواز که در قالب یک تور تفریحی به شهر دزفول مسافرت کرده بودند ساعت 16 از منطقه ی کول خرسان سوار بر تیوپ شروع به حرکت می کنند که بعد از طی مسافتی با صخره ها برخورد کرده و با واژگونی تیوپ ها دچار حادثه می شوند.

سید محمد محمودی نژاد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول نیز ابراز داشت:فوریت های پزشکی دزفول بلافاصله به حالت آماده باش درآمد و با اعزام 7 دستگاه آمبولانس به محل حادثه شروع به امداد رسانی به نجات یافتگان کرد.

محمودی نژاد گفت:11 نفر از گردشگران توسط نیروهای امدادی اورژانس 115 به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند که2 نفر (خانم 25ساله و آقایی33 ساله) فوت کرده بودند و از سرنوشت 4 نفر دیگر ازاین افراد اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است دکتر منّانی رییس بیمارستان بزرگ دزفول که خود متخصص طب اورژانس هستند و خانم دکتر نادیا راحتی طلب(متخصص طب اورژانس) بر بالین تمامی مصدومان حادثه حضور داشته و در درمان مصدومان حادثه مشارکت داشتند.

دکتر کلانتریان در پایان ضمن تشکر از تمامی نیروهای امدادی اورژانس 115،نیروی انتظامی،آتش نشانی،پرسنل بیمارستان بزرگ دزفول به مردم توصیه کردند از شنا کردن در بخش آبهای خروشان دز خودداری کرده و در صورت شنا در بخش های مشخص شده و تحت کنترل، تمام نکات ایمنی خصوصا پوشیدن جلیقه نجات را رعایت کنند.

اسامی حادثه دیدگان غرق شدگی 29/4/96

1)محمد علی عظیمی 50ساله

2)طیبه گل گلی 26 ساله

3)روزبه دهقانی 39

4)شراره پهلوان 26

5) پریسا خورشیدی 36

6)حمید رضا خورشیدی 27

7)غزال خدادادی

8) پویا خدادادی

9) افشین کاویانی

10)حدیث پیرمحمدی

11)عیسی امیری

12)یاسین امیری

13)محمد مهدی پارسایی

14)سارا عظیمی 25 ساله (فوتی)

15)مانی کلانترهرمزی 33ساله( فوتی)

16)مریم زنگنه – مفقودی

17)محمدرضا پیرمحمدی -مفقودی

18)محمد مهربان فر – مفقودی

19)حسن غلام نژاد – مفقودی

اخبار مرتبط