پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

یک بام و دو هوای بانک‌های کشور

سخنی با رئیس کل بانک مرکزی جناب آقای سیف و مدیرعامل بانک ملی و رئیس شورای عالی هماهنگی بانک کل کشور

چندروز قبل جهت انجام امور بانکی به بانک‌های تجارت، ملی، ملت و سپه مراجعه نمودم و از درخواست ارسال وجه دو فقره چک از طریق شبکه ساتنا نمودم. ابتدا جا دارد از زحمات و همکاری همه کارکنان بانک‌های فوق که با متانت و شکیبایی نهایت همکاری را با حقیر نمودند تشکر کنم.

لیکن بخشنامه‌های متعدد در هر چهار بانک فوق باعث سرگردانی مردم گردید که جا دارد مطالب آن را مسئولین زیربط بررسی نمایند تا فلسفه کلمه هماهنگی بانک‌ها حداقل در این مورد کاملاً ابتدائی به منصه ظهور برسد، حال نظارت بر مسائل کلان بانک‌ها پیش کش.

دوستان زیربط در بانک تجارت بدون واریز مبلغ چک مورد درخواست ارسال توسط ساتنا به حساب اولیه از آن بانک و صرفاً با ارائه شماره حساب که آنهم با راهنمائی کارکنان بانک محقق شد، انجام شد لیکن در بانک ملی طبق بخشنامه‌های موجود ابتدا بایستی رقم چک به حساب فرد صاحب چک ارسال و سپس خارج و مجدداً ساتنا شود (یک بام و دو هوا).

نکته دوم از ساعت ۱:۳۰ علی الظاهر شبکه چکاوک با چک بین بانکی فعال نیست و جالب است که بانک سپه تا ساعت ۱۶ این همکاری را با مشتریان انجام می‌دهد که این هم دومین تفاوت در شعب بانک‌ها که کارکنان خدوم بانک‌ها به صراحت می‌فرمودند نه این است که می‌خواهند مردم را اذیت کنند با این تفاوت‌های ۱۸۰ درجه ای.

اخبار مرتبط