پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

کمک ۱۲۵میلیونی آیت‌الله سبط‌الشیخ انصاری برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد +تصاویر

به گزارش دزمهراب به نقل از دزفول امروز مدیر حوزه ی علمیه ی آیت الله العظمی سبط الشیخ انصاری در اقدامی خدا پسندانه مبالغی را جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

مبلغ فوق الذکر که طی دو فقره چک صادر شد شامل دو مبلغ ۵۰ میلیون ریالی جهت زندانیان جرایم غیرعمد سادات و ۷۵ میلیون ریالی دیگر زندانیان جرایم غیر عمد می باشد.ش

این پنجمین کمک نقدی مدیر حوزه ی یاد شده طی دو سال اخیر و مدیریت فعلی زندان دزفول برای رهاسازی زندانیان در بند می باشد که تقدیم وی گردید.

مدیر زندان دزفول طی دیداری در محل حوزه ی علمیه ی آیت الله سبط الشیخ انصاری حاضر شد و چک حامل مبلغ فوق را از دست مدیریت حوزه دریافت کرد.

محمدسعید سخاوت در این دیدار وجود علمایی چون آیت الله سبط الشیخ انصاری را نعمتی بزرگ برای دزفول خواند که نظیر آن کمتر نمایان است.

وی با اشاره به سطح بالای کمک های مردم دزفول برای آزادسازی زندانیان غیرعمد، شهرمان را شهری نمونه ی کشوری در این زمینه عنوان نمود.

این مسئول غیربومی شهرستان دزفول را دیار فرهنگ و دیانت و دارای ویژگی هایی منحصر بفرد دانست که خیرین بی شماری دارد.

مسئول حوزه ی علمیه ی آیت الله سبط الشیخ انصاری در این دیدار اعلام داشت: پیش از این علاقه ای به رسانه ای شدن کمک های اینچنینی نداشتم ولی با توجه به شایعات برخی نا آگاهان که با نادیده گرفتن فعالیت های حوزه ی حاضر جوسازی در زمینه های مختلف می کردند اقدام به رسانه ای کردن آن نمودیم.

آیت الله رضا سبط الشیخ انصاری در توضیح کمک فوق تاکید کرد: این مبلغ صرفا جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد با ترتیب اولویت لحاظ شود.

این استاد علوم دینی چنین دیدارهایی را با مسئولین حائز خیر و برکات فراوانی برشمرد که باعث خدمتگذاری بیشتر مسئولین به اسلام و مردم می گردد.

وی خاطر نشان کرد: مبالغ فوق تنها کمک های صورت گرفته توسط این حوزه برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نبوده است مثلا خیرینی با توصیه ی ما خیرات و ثلث اموات خود را برای موضوع فوق اختصاص دادند.

کمک

اخبار مرتبط