پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

داور دزفولی رقابت های کشتی آسیا را قضاوت کرد/ دعوت نوجوان ژیمناستیک کار دزفولی به اردوی تیم ملی

مهدی بشیری داور درجه یک بین المللی ،جوان و با آتیه کشتی خوزستان ودزفول رقابت های کشتی های سنتی داخل سالن قهرمانی آسیا را قضاوت کرد.

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان دزفول روز چهارشنبه گفت:این داور بین المللی توسط فدراسیون کشتی برای قضاوت رقابت های کشتی های سنتی داخل سالن قهرمانی آسیا در کشور ترکمنستان انتخاب و قضاوت این مسابقات را بر عهده داشت.
عباس زارع راضی افزود:بشیرزاده به عنوان یکی از جوان ترین داوران درجه یک بین المللی کشور است که سابقه عنوان سرپرست قنی مسابقات را نیز در کارنامه خود دارد.
به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی،تیم های کشتی سنتی مردان و زنان ایران در پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان در مجموع موفق به کسب 29 نشان شامل سه طلا، سه نقره و 23 برنز شدند.
*** اعزام تیرانداز دزفولی به مسابقات قهرمانی کشور
سید فرهاد فخرایی تیرانداز دزفولی به مسابقات قهرمانی کشور در رشته تپانچه و تفنگ بادی اعزام شد.
مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان دزفول گفت:مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور از روز چهارشنبه به میزبانی تهران آغاز شده که این ورزشکار دزفولی در این مسابقات حضور دارد.

***دعوت نوجوان ژیمناستیک کار دزفولی به اردوی تیم ملی
زارع راضی همچنین از دعوت نوجوان ژیمناستیک کار دزفولی به اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک کشور خبر داد و گفت:امید آینه بند ژیمناستیک کار دزفولی به اردوی تیم ملی دعوت و به محل اردو در اصفهان اعزام شده است.
وی افزود:اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک کشور در حال برگزاری است وتا 25 مهر ادامه دارد.

ایرنا

اخبار مرتبط